31 October, 2011

FrenzyFM

As salam..

Penah x korg dgr Radio Online nie..kalo x ku suggest kan korg g cni..leh lepaskan tension bersame2 DJ2 yg sporting morting..hehehe..t ade mse Sign Up la k..Kalo ku sunyi ku slalu g website nie layn perasaan..wlaupon DJ dorg nie gile2 orgnye tp best sgt..Name pon Frenz kan..patot pon depa letak FrenzyFm cz happening sgt..
Oh Media pon ade gak radio online dia sndri..ala owner website dia nie justKhai..korg knal x?dia nie yg ku tau mude dari ku sethun dua kot..budak nie pakar dlm bina website..lulusan dari University Lim Kok Weng..nie url dia justKhai n nie lak radio online oh media..korg leh dgr gak kat Oh Artis...

sekian 2 jer..Ku dh jd ahli tok FrenzyFm.korg bile lg??hehe



27 October, 2011

::..PELAJARI RAHSIA PENYAKIT MELALUI JARI ANDA..::




Asas 5 jari

Jari telunjuk : usus
Jari tengah : Jantung
Jari Manis : Imuniti
Jari kelingking : Rahim/Tulang Belakang


Cuba anda lihat pada ruas jari2 anda...Kalau ruas jari kehitaman tu maknanya

badan kita ni penuh dengan racun dan toksik.perkara tersebut boleh
menyebabkan badan kita dijangkiti sembelit.

Seterusnya, kalau kita sebagai seorang wanita, cara untuk tengok system

dalaman perempuan kita pulak, adalah dengan melihat pada jari kelingking
kita.kalau jari kita meruncing atau bengkok, maknanya haid tak teratur,
keputihan, senggugut, dan berkemungkinan rahim kita jatuh.

Kalau tapak tangan berbintik maknanya masalah angin.cube cek tapak tgn

masing2, kalau yang suka marah2 tu mungkin angin dalam badan banyak.sebab
itulah selalu rasa nak marah dan naik angin aje.

Selain itu, pernah tak sahabat2 mengalami masalah tapak tangan berpeluh atau

lembab ke? jika ya, itu tandanya badan kita mudah diserang sel2 kanser.

Jika perut ibu jari berwarna biru kehijauan maknanya seseorang itu mengalami

masalah resdung, alergi, dan penyakit paru2.sekiranya, perut ibu jari ada
urat hijau kebiruan maknanya anda seorang pengidap gastric.

Selain itu, urat biru /hijau pada pergelangan tangan, tapak tangan,

sepanjang jari dan betis kaki maknanya seseorang itu mengidapi stress atau
tekanan dalam kehidupan sehariannya.

Seterusnya,ini saya kira yang paling menarik untuk kita tengok sekiranya

kita sebagai seorang wanita. cuba sahabat2 tengok pada kuku setiap jari
anda..jika terdapat bulan sabit berwarna putih di setiap jari anda bermakna
anda mengalami hormon yang tidak seimbang.

Tapi berlainan pulak sekiranya anda mempunyai bulan sabit yang berwarna

putih itu hanya pada ibu jari sahaja, itu menandakan anda seorang yang
sihat..insya allah...

Ramai manusia yang mengorbankan kesihatan pada satu ketika untuk mendapatkan wang ringgit, tetapi akhirnya terpaksa mengorbankan wang ringgit untuk mendapatkan kembali kesihatan yang hilang..


Wallahua'lam..

Sebulan sudah

As salam

kirenya dh sbulan dh ku x updated story kan..nk kate bz rsenyer xla..sbb slalu je ku on9 but xder cerita nk diceritakan..arini pon xder cerita pon sje jer nk updated entry..

aku bce kisah pasangan artis nie.leh dikatakan psagan yg sweet sgt..korg tau sape x yg aku mksudkan? Zul & Abby..tgan aku sje je gatal2 g bukak website nie tibe2 rse sad lak..dgr2 dh putus dh..nk wat cmne kan ..jodoh x pnjag..but ku suke video yg zul tunjukkan kat abby..sweet sgt(jiwang sgguh kamu nie yer)..kalo nk tau lbh lnjut t silala tgk link yg ku paut kan 2..

emm..tu je kot yg ku nk story mory..

FoLLoWerS